Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης

Γενικά

 

Όροι Αγορών

1) Εύρος εφαρμογής

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από την Laviv από το ηλεκτρονικό της κατάστημα (laviv.gr) (εφ’ εξής “Web Laviv”).

2) Στοιχεία πωλητή

Ο πωλητής του καταναλωτή είναι η Εταιρεία :
«Laviv», που εδρεύει στο Ίλιον Αττικής,  Μανάκη 14 , Τ.Κ. 13122, ΑΦΜ:173634846, ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων.

3) Κατάρτιση της πώλησης

(1) Μόλις πατηθεί το κομβίο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και συμφωνεί με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων. Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει ο ίδιος τηλεφωνήσει στη γραμμή επικοινωνίας πελατών (2102617088)  της “Web Laviv” προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά, εξουσιοδοτεί τον υπάλληλο του τηλεφωνικού κέντρου να ολοκληρώσει ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά.
(2) Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από τη Web Laviv. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.
(3) Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από τη Web Laviv, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή επιβεβαίωσης ετοιμότητας προς παραλαβή από το κατάστημα.

4) Διαθεσιμότητα αγαθών

Οι διαθεσιμότητες προϊόντων που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ενδεικτικές. Επίσης για περιορισμένο απόθεμα προϊόντων ενδέχεται να παρατηρηθεί αλλαγή σε αυτά χωρίς προειδοποίηση. Κάνουμε τα πάντα για να είμαστε συνεπείς προς εσάς ως προς τα στοιχεία που αναφέρονται πολλές φορές όμως τα στοιχεία που αφορούν τις ημερομηνίες διαθεσιμότητας των προϊόντων δεν είναι σε καμία περίπτωση δεσμευτικές

5) Παράδοση προϊόντος : Παραλαβή από κατάστημα / Αποστολή στον τόπο επιλογής του πελάτη

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τη φυσική μας έδρα.
Δ/νση: Ίλιον Αττικής, Μανάκη 14 , Τ.Κ. 13122

ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 60‎€.

ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 60‎€. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή υπάρχει επιβάρυνση 2€. Το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 3€.

Μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας (Τηλ.: 22102617088), email: info@laviv.gr) για να σας προταθούν οικονομικές λύσεις αποστολής για την περίπτωσή σας.

(1) Στην περίπτωση που το προϊόν είναι ήδη διαθέσιμο προς παραλαβή στο φυσικό κατάστημα της Laviv κατόπιν επιλογής του πελάτη, ο πελάτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για το πότε η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή στο κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 10 ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 10 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η  Web Laviv επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Laviv με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διενεργήσει ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(2) Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται σε περιοχή Εντός Αττικής όπου έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε  συνεργάτη προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής –ως ανωτέρω αναγράφονται- δεν επιβαρύνουν τον πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων παραλαβής (διεύθυνση,οδός, ΤΚ κλπ), συνεπεία αυτού, λανθασμένη εκτέλεση παράδοσης δεν βαρύνει την Web Laviv, αλλά τον πελάτη. Ο συνεργάτης μεταφοράς θα επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον πελάτη εντός της ίδιας ή της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ηλεκτρονική ειδοποίηση της αποστολής, προκειμένου για την διευθέτηση του ακριβούς χρόνου παράδοσης. Ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων κυμαίνεται συνήθως από 1 έως 3 εργάσιμες μέρες, ανάλογα με την ακριβή περιοχή  παράδοσης προς τον πελάτη. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον συνεργάτη, η Web Laviv επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Web Laviv με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(3) Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται σε περιοχή Εκτός Αττικής όπου έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό πρακτορείο μεταφορών (με έδρα εντός Αττικής) το οποίο έχει υποδείξει ο πελάτης, προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα χρέωσης του πρακτορείου μεταφοράς –ως ανωτέρω αναγράφονται- επιβαρύνουν τον πελάτη. Ομοίως στην περίπτωση αυτή,τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων παραλαβής (διεύθυνση,οδός, ΤΚ κλπ), συνεπεία αυτού, λανθασμένη εκτέλεση παράδοσης δεν βαρύνει τη Web Laviv, αλλά τον πελάτη.

Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από συνεργάτη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, η Web Laviv επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Web Laviv με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(4) Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η Laviv ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

6) Πληρωμή

(1) Όλες οι τιμές στο www.laviv.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α..
(2) Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, ή μέσω πιστωτικής κάρτας.
(3) Στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος με τη γραμμή επικοινωνίας πελατών (2102617088)  προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια μέσου του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώνοντας ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά, μόνο η αντικαταβολή είναι δυνατή ως τρόπος πληρωμής.
(4) Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την Web Laviv, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής.
(5) Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με  τραπεζική κατάθεση μέσω εκ του συνεργαζόμενου με τη Web Laviv Τραπεζικού Ιδρύματος, στο οποίο διατηρεί η τελευταία τραπεζικό λογαριασμό (ήτοι Eurobank Ergasias AE), η παραγγελία ολοκληρώνεται με αποστολή παράλληλα με την εμφάνιση/προσκόμιση του τραπεζικού εμβάσματος στο οποίο έχει προβεί ο πελάτης στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Web Laviv. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος διαρκεί συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες.

7) Διατήρηση κυριότητας

Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Laviv μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

8) Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές

Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ή επιχειρήσεις ως τελικούς χρήστες. Η περαιτέρω πώληση για εμπορικούς σκοπούς των προϊόντων δεν επιτρέπεται. Η Laviv επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου ρητώς και της μη αποδοχής προτάσεων αγοράς που δημιουργούν την εντύπωση, ότι έγιναν με σκοπό την περαιτέρω εμπορική προώθηση των προϊόντων.

9) Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος


Για την πολιτική επιστροφών μας έχουμε λάβει υπόψη την κείμενη νομοθεσία.
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 5338/17.1.2018  ισχύουν τα παρακάτω:

1. Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι, εκτός εάν ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3ιβ. (Άρθρο 3ε)

2. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή,
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης,
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων,
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,
ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
η) συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά. (Άρθρο 3ιβ)

————————————————————————————————————————————————————-

(1) Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής, σύμφωνα με την § 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994. Τα έξοδα επιστροφής αναφέρονται ανωτέρω στην 5).

Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων, βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013). Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία : Με συστημένη επιστολή προς τη «Laviv, Γρηγορία Γρούμπα, Εμπόριο Ενδυμάτων» και με δ.τ. «Laviv», που εδρεύει στo Ίλιον Αττικής, Μανάκη 14, Τ.Κ. 13122 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@laviv.gr
Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στη διεύθυνση: Ίλιον Αττικής, Μανάκη 14
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Web Laviv στη γραμμή επικοινωνίας πελατών 2102617088.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Προϊόν που μπορεί να επιστραφεί με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς, επιστρέφεται όχι με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης θα βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (βλ. και σχετικό πίνακα υπό §5 ανωτέρω). Προϊόν που δεν είναι δυνατόν να επιστραφεί με κούριερ, θα παραλαμβάνεται από εσάς. Κάθε χρηματική υποχρέωση για την καταβολή ποσών (π.χ. εξόδων μεταφοράς, αποζημίωσης) θα πρέπει να εκπληρώνεται εντός 30 ημερών, εκκινώντας από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης από εσάς ή της επιστροφής του εμπορεύματος.

(2) Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται: 
– στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Laviv και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
– Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς υποδημάτων και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
(3) Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη Web Laviv, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Laviv με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η Web Laviv να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη (παρ. 5) καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η Laviv σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με φθορά ή βλάβη του προϊόντος).
(4) Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός του νόμιμου χρόνου και να επιστρέψει το προϊόν και ενώπιον οποιουδήποτε φυσικού καταστήματος Laviv στην ελληνική επικράτεια.

§10 Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη – Ανωτέρα Βία


Κάθε χρήστης της ιστοσελίδας συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων (Privacy) και, υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί αυτή ή οποιοδήποτε στοιχείο, πληροφορία ή άλλο τι εκτίθεται ή πηγάζει ή συνθέτει αυτή, εμπιστευτικού ή μη, κεκρυμμένου ή φανερού χαρακτήρα, με κανένα τρόπο –ενδεικτικά με δημοσίευση, επέμβαση, (ανά)μετάδοση, αντιγραφή, μεταφορά δεδομένων, στοιχείων, μηνυμάτων, ιών, λογισμικού, υλικού, αρχείου κ.λπ.- για την τέλεση πράξεων, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ή θα προκαλούσαν προσβολή, ζημία ή βλάβη περιουσιακών ή άλλων αγαθών ή δικαιωμάτων της Εταιρείας, ή οποιουδήποτε τρίτου, ή θα αποτελούσαν παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας. Ο χρήστης/πελάτης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες και τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως ο νόμος προβλέπει και με βάση τους κανόνες της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών.


Δεν ευθύνεται η Εταιρεία ως προς την επικαιρότητα, την ορθότητα, την πληρότητα ή την ποιότητα των αναφερόμενων πληροφοριών. Αξιώσεις αποζημίωσης λόγω αστικής ευθύνης εναντίον της Εταιρείας, οι οποίες αφορούν σε υλικές ζημίες ή/και βλάβες που έχουν προκληθεί από τη χρήση ή τη μη χρήση των αναφερόμενων πληροφοριών ή/και τη χρήση ανακριβών και ελλιπών πληροφοριών, αποκλείονται γενικά, εφόσον δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία σχετική υποχρέωση για κάλυψη αστικής ευθύνης. Επιφυλάσσεται η Εταιρεία ρητώς του δικαιώματος τροποποίησης, συμπλήρωσης ή διαγραφής τμημάτων των επιμέρους σελίδων ή στο σύνολο, ή της προσωρινής ή οριστικής διακοπής της δημοσίευσης χωρίς προειδοποίηση. Επίσης, η Εταιρία στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία.


 

(1) Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα, λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.
(2) Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
(3) Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

§11 Αξιώσεις για ελαττώματα

(1) Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών εκ του άρθρ. 4§10 ν.2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον οποιουδήποτε καταστήματος Laviv στην ελληνική επικράτεια, επιπρόσθετα υποβάλλοντας το απευθείας αίτημα online στη Web Laviv.
(2) Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών Laviv in Fashion στο 2102617088 και να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες.
(3) Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η Laviv επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
(4) Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και λάβει συγκεκριμένο αριθμό εντολής επισκευής, ο πελάτης δύναται να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία και πορεία κάθε εντολής σχετικής με τυχόν ελαττωματικότητα, βάσει του αριθμού της εντολής επισκευής.
(5) Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

§12 Τελικές διατάξεις

(1) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Web Laviv και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.
(2) Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

 

Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης: 27/1/2022

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύει ή να ανακτά πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας Υπηρεσίες Cookie εδώ.  


We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες