Σκοπός μας είναι η ολοκλήρωση δίκαιων συναλλαγών σε κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται.
Οι επιστροφές προϊόντων έρχονται εις πέρας με τους εξής δύο τρόπους:

Η Εταιρία La Viv αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων.
Σε περίπτωση που λάβετε ελλαττωματικό ή λάθος προϊόν (π.χ. βλάβη κατά την μεταφορά ή για λανθασμένη τοποθέτηση προϊόντων στην παραγγελία σας) η Εταιρία μας χρεώνεται τα έξοδα αποστολής του δέματος καθώς και της εκ νέου παραλαβής εκ μέρους σας. Αυτό που ζητάμε από εσάς είναι να παραδώσετε το δέμα στον εκπρόσωπο της μεταφορικής εταιρίας ακριβώς όπως το παραλάβατε αφού διαπιστώσατε τη βλάβη (τα προϊόντα θα βρίσκονται εντός της αρχικής συσκευασίας και δεν χρησιμοποιούνται για κανένα σκοπό) και να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής σας.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης (επιστροφής της παραγγελίας) χάνεται με το πέρας 14 ημερών (10 εργάσιμων ημερών) από την ημερομηνία παραλαβής.

Ο Καταναλωτής είναι υπεύθυνος για τη χρέωση της επιστροφής.
Ο Καταναλωτής έχει το δικαίωμα ανεξαρτήτου λόγου, πλην των δυο προαναφερθέντων, να επιστρέψει τα προϊόντα που έλαβε στο χρονικό διάστημα των 14 ημερών (10 εργάσιμων ημερών) από την ημερομηνία που τα παρέλαβε. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα και η διαδικασία αποστολής επιβαρύνουν τον Καταναλωτή.

Προσοχή: Δεν γίνονται αλλαγές σε κανένα από τα σκουλαρίκια μας για λόγους υγιεινής, στα εποχιακά είδη καθώς και στις προσφορές!